The WWF is run at a local level by the following offices...
- WWF Global
- Adria
- Argentina
- Armenia
- AsiaPacific
- Australia
- Austria
- Azerbaijan
- Belgium
- Bhutan
- Bolivia
- Borneo
- Brazil
- Bulgaria
- Cambodia
- Cameroon
- Canada
- Caucasus
- Central African Republic
- Central America
- Central Asia
- Chile
- China
- Colombia
- Croatia
- Democratic Republic of the Congo
- Denmark
- Ecuador
- European Policy Office
- Finland
Ми споживаємо на 50% більше природних ресурсів, ніж Земля здатна відновити, створюючи загрозу для наступних поколінь. Чи здатні ми запобігти цьому, знайти рішення для сталої економіки і відновити природу планети? Так. Але досягти цього можна за спільних дій.
WWF-Україна співпрацює з бізнесом, який докладає зусиль до зменшення екологічного сліду від власної діяльності і готовий підтримати відновлення природи.
В Україні ми формуємо партнерства, які створюють масштабні зміни для збереження і відновлення природних територій, зокрема в Карпатах, на Полісся, і охорони рідкісних видів – рисі євразійської, ведмедя бурого, зубра європейського і осетрових риб. 
Розвиваючи партнерства ми пропонуємо компаніям: 
- 
ставити амбітні цілі для зменшення тиску на природу, змінюючи практики бізнесу 
- 
залучати співробітників і партнерів до дій в контексті охорони довкілля 
- 
впливати на позитивні зміни у своїй галузі, або на своєму ринку 
- 
заохочувати клієнтів до стилю життя, дружнього до планети, і підтримки природоохоронних проєктів. 
- 
Довгострокове стратегічне партнерство, яке передбачає підтримку діяльності WWF-Україна і спільні дії з трансформації до сталих моделей 
- 
Підтримка окремих проєктів або тематичних кампаній WWF-Україна 
- 
Надання благодійної допомоги 
- 
Підтримка діяльності WWF-Україна pro-bono 
- 
Надайте запит та вкажіть свої контакти 
- 
У бесіді-знайомстві з WWF-Україна дізнайтеся, чи співпраця на цьому етапі можлива 
- 
У разі співпраці WWF проводить обов’язковий due diligence партнерів 
На глобальному рівні WWF співпрацює з компаніями, що представляють різні галузі та ринки, заради "зеленої" трансформації. Видання "Nature means business” представляє найбільш показові приклади такої співпраці.



