The WWF is run at a local level by the following offices...
- WWF Global
- Adria
- Argentina
- Armenia
- AsiaPacific
- Australia
- Austria
- Azerbaijan
- Belgium
- Bhutan
- Bolivia
- Borneo
- Brazil
- Bulgaria
- Cambodia
- Cameroon
- Canada
- Caucasus
- Central African Republic
- Central America
- Chile
- China
- Colombia
- Croatia
- Democratic Republic of the Congo
- Denmark
- Ecuador
- European Policy Office
- Finland
WWF-Україна закликає Міндовкілля та Генеральну прокуратуру України притягнути винних до відповідальності за вирубку пралісу під лісову дорогу
Частину пралісу у Карпатах вирубали заради будівництва лісової дороги. Це грубе порушення законодавства та міжнародних зобов’язань, адже праліси є національною природною спадщиною України відповідно до ст. 391 Лісового Кодексу України, цінними екосистемами, які відтворити у сучасних умовах просто неможливо.
Раніше WWF-Україна повідомляв про виписані відповідні лісорубні квитки в межах лісництв філії “Ужгородське лісове господарство”. Аналіз супутникових знімків станом на 15 квітня засвідчив, що під дорогу все ж було зрубано частину пралісу в лісництві “Шипот” (кв. 3, виділ 1) та його буферну зону (кв. 3, виділ 2) наприкінці березня. У реєстрі лісорубних квитків ці рубки досі значаться як “не розпочаті”, хоч по факту — вони вже завершені.
WWF-Україна вимагає від Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Державного агентства лісових ресурсів України, ДП “Ліси України”, Генеральної прокуратури України надати правову оцінку та притягнути винних до відповідальності в межах компетенції за порушення вимог охорони пралісів, а також будівництва дороги загалом.
Відповідно до офіційного висновку про належність лісових ділянок ДП "Перечинське ЛГ" або їх частин до пралісів, квазіпралісів чи природних лісів ДП “Перечинське лісове господарство”, виділ 1 кварталу 3 лісництва "Шипот" належить до пралісів, а виділ 2 до його охоронної зони (території навколо виділених пралісів). Окрім того, праліс входить до складу проєктованої пралісової пам’ятки природи “Праліси лісництва Шипот”, а виділ 2 до її охоронної зони відповідно. Будь-яке втручання, включно з усіма видами рубок, будівництвом та прокладанням шляхів, випасанням худоби, промисловою заготівлею недеревинних лісових продуктів, проїзд транспортних засобів (крім доріг загального користування та служби лісової охорони) є забороненим і незаконним. Відповідно до статті 105 Лісового кодексу України порушення лісового законодавства тягне за собою дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно до закону.
Окрім того, вирубка лісу та будівництво дороги в цій зоні порушує міжнародні зобов’язання України, зокрема Бернську конвенцію, Рамкову конвенцію про охорону та сталий розвиток Карпат та вимоги Регламенту ЄС щодо знеліснення та деградації лісів (EUDR), які є обов'язкові до виконання всіма членами ЄС. Норми даного регламенту забороняють вчиняти будь-які суцільні рубки в пралісах та старовікових лісах. Всі, хто придбає деревину, заготовлену в результаті будівництва цієї дороги, ризикує втратити можливість реалізувати деревину або вироби з неї у країнах ЄС
