The WWF is run at a local level by the following offices...
- WWF Global
- Adria
- Argentina
- Armenia
- AsiaPacific
- Australia
- Austria
- Azerbaijan
- Belgium
- Bhutan
- Bolivia
- Borneo
- Brazil
- Bulgaria
- Cambodia
- Cameroon
- Canada
- Caucasus
- Central African Republic
- Central America
- Chile
- China
- Colombia
- Croatia
- Democratic Republic of the Congo
- Denmark
- Ecuador
- European Policy Office
- Finland
Our News
Уряд схвалив нову Національну транспортну стратегію та чи стане інфраструктура України екологічнішою?
Саме у такий термін, згідно з розпорядженням КМУ від 30 травня 2018 р. № 430-р, Міністерству інфраструктури доручається розробити та подати Кабінетові Міністрів України проект плану заходів на 2018-2020 роки з реалізації Національної транспортної стратегії, схваленої цим розпорядженням.
“Ми дуже чекаємо, що у проекті плану заходів на 2018-2020 роки будуть передбачені заходи, які допоможуть зробити інфраструктуру України дружнішою для довкілля. Надзвичайно важливо від початку закладати основи зеленої інфраструктури й на ділі реалізовувати екологічні наміри, які зазначені в Національній транспортній стратегії України до 2030р.” - підкреслила Світлана Матус, координаторка WWF в Україні з питань екологічної політики.
Варто зазначити, що у Національній транспортній стратегії України на період до 2030 року враховано пропозиції щодо екологізації транспортної інфраструктури, які у квітні 2018 року надали фахівці Всесвітнього фонду природи WWF в Україні. Зокрема схвалена Стратегія насамперед передбачає виконання зобов’язань Конвенції про охорону біологічного різноманіття, Конвенції ООН про боротьбу з опустелюванням у тих країнах, що потерпають від серйозної посухи та/або опустелювання, особливо в Африці, а також вимагає застосування технологій, які мінімізують вплив на живу природу та землі, сприяють збереженню морського біорізноманіття, враховують потребу охорони навколишнього природного середовища, збереження земель, водних об’єктів, біорізноманіття під час розвитку транспортної інфраструктури.
У Стратегії окреслені загальні проблеми, що потребують вирішення, серед яких:
- низький рівень контролю у сфері безпеки на транспорті, зокрема у частині охорони навколишнього природного середовища;
- уникнення відповідальності за порушення законодавства України про охорону навколишнього природного середовища;
- низька культура населення щодо природоохоронних заходів;
- незадовільний стан збереження найцінніших річкових екосистем, оселищ, видів рослин і тварин, що охороняються відповідно до законодавства України.
“Сподіваємось, що напрацьовані в рамках проекту Transgreen методичні матеріали та кращі практики планування та будівництва транспортної інфраструктури ЄС, що максимально враховує інтереси природи і забезпечує екологічні коридори та важливі міграційні шляхи для тварин, матимуть практичне застосування в Україні.” – зазначив Тарас Ямелинець, національний координатор проекту “Transgreen: Інтегроване планування транспортної та зеленої інфраструктури в Дунайсько-Карпатському регіоні”
Проект Transgreen працює зі стейкхолдерами, щоб підвищити обізнаність та об’єднати зусилля для подальшого практичного втілення проектів зеленої інфраструктури в Україні. З цією метою 5-6 вересня представники Міністерства інфраструктури, Міністерства екології та природних ресурсів, Департаменту екології та природних ресурсів Закарпатської ОДА, Укравтодору, а також громадських організацій та освітніх установ візьмуть участь у Міжнародній конференції в рамках проекту Transgreen “Планування сталого транспорту в Карпатах” та відвідають “зелений міст” (екодук) у Моравські Сватим Яні на автомагістралі D2, що на балансі Словацької національної автодорожньої компанії.
Більше про діяльність WWF в Україні
Більше про проект Transgreen
Контактна особа:
Ірина Миронова
Комунікаторка проекту Transgreen в Україні
imyronova@wwfdcp.org

Національна транспортна стратегія України