What would you like to search for?

Our News

WWF бере участь у Національному фестивалі соціальної реклами

Кампанія "Година Землі" змагається з іншими соціальними проектами України.

Всесвітній фонд природи в Україні спільно з комунікаційним агентством SPN Ogilvy Ukraine подали кампанію «Година Землі» на участь у Національному фестивалі соціальної реклами (НФСР) - головному в Україні щорічному фестивалі в сфері соціальної реклами, маркетингу і PR.

Творчий конкурс НФСР проводиться за двома напрямками - реалізовані, професійні роботи і проекти, а також нереалізовані аматорські розробки.

Кампанія «Година Землі» змагається з іншими проектами в номінації «Комплексні соціально-комунікаційні проекти». Всього ж на фестивалі 9 номінацій:
  • Соціальна відеореклама
  • Соціальна аудіореклама
  • Соціальна зовнішня реклама
  • Соціальна друкована реклама
  • Соціальна інтернет-реклама
  • Соціальна журналістика
  • Комплексні соціально-комунікаційні проекти
  • Рекламно-некомерційні соціальні проекти
  • Рекламно-комерційні проекти із соціальною складовою
А також 2 спеціальні номінації - Державна соціальна реклама та проекти; Соціальні реклама та проекти фондів та громадських організацій.

Цього року проходить 7-й Національний Фестиваль соціальної реклами. 1-й Фестиваль відбувся в Києві в 2005 році. Загальне число учасників Фестивалю за роки його проведення перевищило 10 тис. чоловік.

З моменту появи Фестиваль став головною подією в сфері соціальної реклами України. Його мета - привернути увагу до соціальної реклами, як до важливого явища суспільного життя.

Головою Великого журі Фестивалю в цьому році став Максим Лазебник - виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції.

Заключні заходи та нагородження переможців 7-го Національного фестивалю соціальної реклами відбудуться 25 квітня 2013 в Музеї історії Києва (вул. Богдана Хмельницького, 7).

Поділіться цим!

Допоможіть нам поширити інформацію