The WWF is run at a local level by the following offices...
- WWF Global
- Adria
- Argentina
- Armenia
- AsiaPacific
- Australia
- Austria
- Azerbaijan
- Belgium
- Bhutan
- Bolivia
- Borneo
- Brazil
- Bulgaria
- Cambodia
- Cameroon
- Canada
- Caucasus
- Central African Republic
- Central America
- Chile
- China
- Colombia
- Croatia
- Democratic Republic of the Congo
- Denmark
- Ecuador
- European Policy Office
- Finland
Our News
WWF бере участь у Національному фестивалі соціальної реклами
Кампанія "Година Землі" змагається з іншими соціальними проектами України.
Творчий конкурс НФСР проводиться за двома напрямками - реалізовані, професійні роботи і проекти, а також нереалізовані аматорські розробки.
Кампанія «Година Землі» змагається з іншими проектами в номінації «Комплексні соціально-комунікаційні проекти». Всього ж на фестивалі 9 номінацій:
- Соціальна відеореклама
- Соціальна аудіореклама
- Соціальна зовнішня реклама
- Соціальна друкована реклама
- Соціальна інтернет-реклама
- Соціальна журналістика
- Комплексні соціально-комунікаційні проекти
- Рекламно-некомерційні соціальні проекти
- Рекламно-комерційні проекти із соціальною складовою
Цього року проходить 7-й Національний Фестиваль соціальної реклами. 1-й Фестиваль відбувся в Києві в 2005 році. Загальне число учасників Фестивалю за роки його проведення перевищило 10 тис. чоловік.
З моменту появи Фестиваль став головною подією в сфері соціальної реклами України. Його мета - привернути увагу до соціальної реклами, як до важливого явища суспільного життя.
Головою Великого журі Фестивалю в цьому році став Максим Лазебник - виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції.
Заключні заходи та нагородження переможців 7-го Національного фестивалю соціальної реклами відбудуться 25 квітня 2013 в Музеї історії Києва (вул. Богдана Хмельницького, 7).